2019 | En toen woar d'r nemes mië

“There are crime writers and then there is Agatha Christie, the queen of them all”

Dit jaar kiest Toneelvereniging Crescendo voor een andere weg en brengt de thriller ‘And then there were none’, oftewel, ‘En toen waor d’r nemes mië’ in dialect. Tien mensen worden uitgenodigd door een mysterieuze gastheer in een afgelegen huis op een onbewoond eiland. De gastheer zelf komt niet opdagen en het gezelschap is totaal van de bewoonde wereld afgesloten en aangewezen op elkaar. De avond begint aangenaam, maar gaandeweg blijkt dat de gasten worden achtervolgd door hun verleden. En dan wordt één van hen vermoord… En dan nog één… De angst slaat toe, zeker als hun oog valt op het alom bekende versje ‘Tien kleine negertjes’. Spanning, sensatie en een vleugje humor wisselen elkaar moeiteloos af in dit aangrijpende toneelstuk van Agatha Christie.

Wanneer?
Zaterdag 6, zondag 7, vrijdag 12 en zaterdag 13 april 2019
Aanvang: 20.00 uur

Waar?
Gemeenschapshuis Schimmert
Oranjeplein 10
6333 BD Schimmert

Entree?
8 euro

Kaartverkoop

U kon reserveren via deze website, telefonisch of per mail of kaartjes kopen bij een van onze onderstaande voorverkoopadressen: Soons Doe-het-Zelf of Manjefiek sfeer-bloemen-trends

Tekst
Agatha Christie (naar ‘And then there were none’)

Bewerking
Ivo Habets

Regie
Ivo Habets

Spel
Christa Vasquez | Jenny Caubo | Mieke Schiffelers | Bonnie Prevoo | Eric Caubo | Mick Caubo | Cars Keulers | Wil Limpens | Tiny Hennekens | Annie Speetjens | e.a.

Nieuwsbrief

Ontvang maximaal 4 keer per jaar nieuws over onze nieuwste productie middels een brief.

Ticket kopen

Koop nu uw ticket online voor
"Mit de Sjömmertse Sjlaag"!

LET OP! Tijdens het bestellen dient de desgewenste dag én bijbehorende tijsdtip aangeklikt te worden.

Ticket kopen button